SYKE-kerho: Peppi Pitkätossu lastennäytelmä 21.9. klo 18 Kouvola

Kutsu  koeyleisöön, Peppi  Pitkätossu lastennäytelmä  21.9. klo  18

Kouvolan Teatteri, Ilon ja huolettomuuden puolustaja valloittaa teatterimme!  To 21.9. klo 18 , Kesto n. 2 h, sis. väliajan, ikäsuositus yli 4-vuotiaille

Kuvaaja Nadi Hammouda

Peppi Pitkätossulla on lemmikkinä apina ja laukku täynnä kultarahoja. Isä on merikapteenina Etelämerellä ja äiti on enkeli, mutta maailman vahvimman tytön riemukkaassa seurassa kaikki kääntyy aina mukavasti päin! Tommi ja Annika ihailevat Peppiä, mutta turhasta totisuudesta kärsivät aikuiset saavat harmaita hiuksia. Astrid Lindgrenin yhä uusia sukupolvia ihastuttava tarina kertoo elämänilosta ja lapsen omasta voimasta. Rooleissa Rebecca Viitala (Peppi), Emma-Sofia Hautala (Annika) ja Panu Poutanen (Tommi).

Koeyleisötilaisuus on vapaamuotoinen ja maksuton teatteri-ilta, jonka teatteri tarjoaa vain valitulle yleisöryhmälle.  Tämä näytös on varattu syöpään sairastuneiden lasten perheille ( pidetään tapahtuma infektiovapaana). Tervetulleita mukaan ovat myös sisarukset   sekä perheet, jotka ovat menettäneet lapsensa.

Ilmoittauduthan   mukaan 14.9. 2017 mennessä toimisto@kymsy.fi tai   puhelimitse 05-2296 240 ( Kymenlaakson Syöpäyhdistys ry.)

TERVETULOA MUKAAN !

Kymenlaakson syöpälasten vanhemmat  ryhmä  on myös  Facebokissa .  Liity  suljettuun  ryhmään niin näet tapahtumia  ja  saat vertaistukea.