Kotkan kaupunginteatterissa 19.11. klo 18 Heinähattu, Vilttitossu ja Rubensin veljekset Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen lapsiperheille

Kotkan Kaupunginteatteri natisee liitoksissaan, kun Heinähattu ja Vilttitossu pistävät riemukkaasti ranttaliksi! Kattilakosken perheen mökkiloma saa odottamattoman käänteen, kun naapureiksi muuttavat kummalliset Rubensin veljekset. Perheen äiti ihastuu veljesten taiteellisuuteen, mutta salapoliisityötä tekevät Heinähattu ja Vilttitossu huomaavat, että veljeksillä on jotain salattavaa.

Heinähattu, Vilttitossu ja Rubensin veljekset perustuu Sinikka ja Tiina Nopolan huippusuosittuun lastenkirjasarjaan. Esitys sopii koko perheelle.

Esityksen aikana otetaan mainoskuvia, mutta yleisöä ei kuvata! Esitys on 1. pääharjoitus.

Ilmoittautumiset 4.11. mennessä Kymenlaakson Syöpäyhdistys toimisto@kymsy.fi  tai puh. 05-2296240. Ilmoita meille osallistujien määrä aikuiset/lapset sekä puhelinnumerosi mahdollisia muutoksia varten.

Näytökseen tullaan klo 17:45 pääovelta sisään (Keskuskatu 15) ja ovella on ryhmää vastassa talon henkilökuntaa n. 5 min. välillä 17:45-17:50. Ulko-ovet lukitaan näytöksen ajaksi, koska kyse ei ole esityksestä eikä narikkahenkilökuntaa ole tuolloin talossa. Takit voi halutessaan itse laittaa narikkaan tai ottaa mukaan saliin.

Esitys ei ole täysin infektiovapaa, sillä harjoitus toteutetaan vaikka henkilökunnalla olisi pientä flunssaa. Kuitenkin yleisöön tulee osallistua vain terveenä.