Liity jäseneksi

Kymenlaakson Syöpäyhdistykseen voi liittyä henkilö-, tai yritysjäseneksi. Jäsenyys ei edellytä oman tai perheenjäsenen sairautta, vaan jäseneksi voi ryhtyä kuka tahansa, joka haluaa tukea toimintaamme. Vuonna 2023 jäsenmaksu on 25 euroa henkilöjäseneltä ja 100 euroa yritysjäseneltä.

Jäsenedut

Yhdistyksen voima on sen jäsenissä, jotka omalla panoksellaan ja aktiivisuudellaan luovat perustan järjestön toiminnalle. Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen jäsenetuna saat Syöpä-Cancer lehden ja olet oikeutettu hoitopäiväkorvaukseen. Syöpäjärjestöille on neuvoteltu valtakunnallisia jäsenetuja.

Voit myös osallistua paikallisosastojen järjestämiin virkistystapahtumiin.

Muutoksia jäsentietoihin

Muistathan ilmoittaa meille jäsentietojen muutoksesta. Emme saa viranomaisilta tietoa esimerkiksi osoitteenmuutoksesta tai jäsentemme menehtymisestä.

Täytä oheinen lomake, niin päivitämme jäsentietosi.