Kursseille hakeminen

Lisätietoja STEA:n ja Kelan tukemista kursseista ja tietoa niille hakeutumisesta saa Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen toimistolta. Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen järjestämille kursseille voi hakea myös sähköisen hakulomakkeen kautta, linkki alla. Hakulomakkeita voi myös noutaa toimistoltamme tai tilata puhelimitse 05 2296 240. Hakulomake on Syöpäjärjestöjen kurssikalenterin liitteenä.

Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskuksen  (STEA) rahoittamille  kursseille voi hakea STEANn syöpäkuntoutuslomakkeella.  STEAN:n kurssien hakulomake palautetaan yhdistykseemme, Kotkankatu 16 B 35, 48100 Kotka.  Käsittelemme  henkilötietojanne  luottamuksellisesti.

Tietosuojaseloste_sopeutumisvalmennuksen ja virkistystoiminnan rekisteri

Kurssihakemus syöpään sairastuneen yksilö-, pari- ja perhekurssille (pdf)

Hakemus surukurssille heille, jotka ovat menettäneet läheisensä (pdf)

Kelan kursseille haetaan Kelan kuntoutushakemus-lomakkeella (Kela KU102). Liitteeksi tarvitaan lääkärin kirjoittama B-lausunto tai kuntoutussuunnitelma. Hakulomakkeet toimitetaan viimeistään kuusi viikkoa ennen kurssin alkua Kelan toimistoon, joka tekee päätöksen.

Kelan hakemuslomake (ladattava pdf)

Lomakkeen saat myös yhdistyksen toimistosta, tai sairaalan sosiaalityöntekijältä.

Lisätietoa Kelasta