Teemaillat

Teemailtoja järjestämme 5-8 kertaa vuodessa alueellisen tarpeen mukaan. Tiedotamme teemailloista tapahtumakalenterissamme sekä paikallislehtien järjestöpalstalla. Tapaamisia ohjaa sairaanhoitaja ja tukihenkilö.

Järjestämme vastasairastuneille syöpäpotilaille ja heidän läheisilleen ensitiedon iltoja muutaman kerran vuodessa. Ensitiedon illoissa sairastunut saa hyödyllistä ja ajantasaista tietoa syövästä ja sen hoidosta. Mukana on sairaanhoitaja Kymenlaakson Keskussairaalan syöpäpoliklinikalta.

Läheisten illat on tarkoitettu sairastuneiden perheenjäsenille ja ystäville. Sairauden kohdatessa myös läheiset kokevat avuttomuutta ja voimattomuutta. Läheisten illoissa jaetaan kokemuksia ja käsitellään sairauden   aiheuttamia tunteita sekä etsitään yhdessä voimavaroja vaikeaan elämäntilanteeseen.

Teemailtojen aiheet valitsemme tietoomme tulleiden alueellisten tarpeiden mukaan. Otamme  mielellämme  vastaan ehdotuksia teemailtojen aiheiksi.

.