Tule vapaaehtoiseksi

Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen vapaaehtoiset työskentelevät syöpää sairastavien ja heidän läheistensä hyväksi monin eri tavoin. Voit osallistua toimintaa sen verran, kuin ehdit ja haluat.

Testamenttilahjoitus

Testamenttilahjoitukset ovat mahdollistaneet Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen toiminnan kehittämisen, ja niillä on edelleen suuri merkitys maakunnallisen syöpätyön jatkuvuuden turvaamisessa. Jos harkitset testamentin tekoa, ota yhteyttä lakimieheen, joka laatii sen toiveittesi mukaan.

Pullokuittilahjoitukset

Keräämme varoja toimintamme rahoittamiseksi ja vastaamme siitä, että keräyksen tuotto käytetään lyhentämättömänä ilmoitettuun tarkoitukseen. Keräyskulut ovat pienet ja ne syntyvät pienistä materiaalihankinnoista ja somemarkkinoinnista. Keräystä varten ei ole palkattu lisätyövoimaa.

Voit tukea yhdistyksemme toimintaa lahjoittamalla panttilaput pullopalautuksistasi. Keräyslaatikkoja on yhteensä 6 kappaletta ja ne sijaitsevat Kotkassa, Kouvolassa, Haminassa ja Inkeroisissa.

Lahjoituksina saadut varat käytetään syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä vertaistuki- ja virkistystoimintaan sekä potilaskerhojen ja saattohoidontukihenkilöverkoston ylläpitoon ja toiminnan tukemiseen Kymenlaakson alueella.

Kiitämme tukijoitamme

Alueen ihmisten ja yritysten tuki on toiminnallemme ensiarvoisen tärkeää. Kiitämme kaikkia yksityishenkilöitä ja yrityksiä, jotka ovat tukeneet toimintaamme.