Kotkan osasto

Vastuuhenkilöt: Pertti Lappalainen puh. 0440 165 304 perttilapp@gmail.com ja Pauli Nikamaa puh. 050 410 1411

Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen Kotkan osasto on perustettu  vuonna 1975. Osaston järjestämissä kerhoilloissa ja kokouksissa  syöpäpotilaat ja heidän läheisensä voivat tavata toisiaan ja keskustella yhteisistä  asioista. Kerho  järjestää myös  virkistystoimintaa, johon kaikki yhdistyksen jäsenet ovat tervetulleita mukaan.

Kotkan potilaskerho kokoontuu Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen tiloissa Kotkassa. Kerhoillat ovat jokaisen kuukauden  4. tiistaina klo 14.

Käsityökerho Fantti kokoontuu Karhulassa Kodintalolla, Vesivallintie 21 . Tapaaminen on joka kuukauden 1. ja 3. tiistai klo 12.00-15.00. Käsityökerhon myyjäiset järjestetään 1-2  kertaa vuodessa. Potilaskerhon tapahtumista ilmoitetaan kaupunkilehti  Ankkurissa.

Retket v. 2019

13.4. Korot Kattoon esitys Kouvolan teatterissa klo 13. Välikaikakahvit. Hinta 25 €  jäseniltä. Bussikuljetus Heinon bussi reitti: klo 11.30 Kotkan linja-autoasema- klo 11.45 Karhulan linja auto-asema- klo 12.30 Kouvolan teatteri.

2.7. Heinolan kesäteatteri ”Pokka pitää” . Esitys alkaa klo 14.  Jyrkilän bussikuljetus. Lounas hotelli Kumpelissa ennen esitystä. Hinta ja aikataulu myöhemmin.

14.8. klo 11:00 alkaen Yhdistyksen jäsenten yhteinen virkistyspäivä Verlassa.  Yhdistys järjestää bussikuljetuksen. Virkistyspäivän hinta 25 €/hlö sisältää lounaan, opastetun tehdaskierroksen ja bussikuljetuksen. Sitovat ilmoittautumiset ja maksut 15.6. mennessä puh. 05 2296240. Maksu suoritetaan yhdistyksen tilille FI67 5172 0210 0027 71. Virkistyspäivän järjestää Kouvolan osasto.

fanttikerho