Kotkan osasto

Vastuuhenkilöt: Pertti Lappalainen puh. 0440 165 304 perttilapp@gmail.com ja Pauli Nikamaa puh. 050 410 1411

Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen Kotkan osasto on perustettu  vuonna 1975. Osaston järjestämissä kerhoilloissa ja kokouksissa  syöpäpotilaat ja heidän läheisensä voivat tavata toisiaan ja keskustella yhteisistä  asioista. Kerho  järjestää myös  virkistystoimintaa, johon kaikki yhdistyksen jäsenet ovat tervetulleita mukaan.

Kotkan potilaskerho kokoontuu Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen tiloissa Kotkassa. Kerhoillat ovat jokaisen kuukauden  4. tiistaina klo 14.

Käsityökerho Fantti kokoontuu Karhulassa Kodintalolla, Vesivallintie 21 . Tapaaminen on joka kuukauden 1. ja 3. tiistai klo 12.00-15.00. Käsityökerhon myyjäiset järjestetään 1-2  kertaa vuodessa. Potilaskerhon tapahtumista ilmoitetaan kaupunkilehti  Ankkurissa.

Retket v. 2018

16.6. klo 16:00 UIT – Tuhansien ämpärien maa Linnanmäen Peacock-teatteri. Jyrkilän bussimatka, hinta 40 € jäseniltä. Sitovat ilmoittautumiset ja maksut 17.5. mennessä puh. 05 2296240. Bussiaikataulu klo 13:00 Karhulan linja-autoasema- klo 13:20 Kotkan linja-autoasema – klo 13:20 Jyrkilän tallit – klo 13:45 Siltakylän pikavuoropys. – klo 13:55 Pyhtään kk pikavuoropys. Maksu suoritetaan tilille FI31 5172 0240 0429 61.

8.8. klo 11:00 alkaen Yhdistyksen jäsenten yhteinen virkistyspäivä Kausalan Ravilinnassa. Ohjelmassa mm. Juhlapuhe valtiopäiväneuvos Mikko Pesälä, Sotilaspoikakillan kuoron vahvistettu kvartetti, musisointia Heikki ja Matti, kansantanssiryhmä Kasareikka, lounas. Lounaan jälkeen ajo Iitin kirkonkylään, jossa maatilatori, kirkko, kesäkahvila. Yhdistys järjestää bussikuljetuksen. Virkistyspäivän hinta 25 €/hlö sisältää lounaan, ohjelman ja bussikuljetuksen. Sitovat ilmoittautumiset ja maksut 15.6. mennessä puh. 05 2296240. Maksu suoritetaan yhdistyksen tilille FI67 5172 0210 0027 71. Virkistyspäivän järjestää Iitin osasto.

17.11. klo 13:00 Junnu – Sydämeni tänne jää musiikkinäytelmä Kotkan kaupunginteatterissa. Sitovat ilmoittautumiset  25.10. mennessä puh. 05 2296240. Hinta myöhemmin.

24.11. klo 9-12 Joulumyyjäiset Kodintalolla Karhulassa

fanttikerho