Testamenttilahjoitus

Testamenttilahjoitukset ovat mahdollistaneet Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen toiminnan kehittämisen, ja niillä on edelleen suuri merkitys maakunnallisen syöpätyön jatkuvuuden turvaamisessa. Jos harkitset testamentin tekoa, ota yhteyttä lakimieheen, joka laatii sen toiveittesi mukaan.

Lahjoittaminen alueelliselle  Syöpäyhdistykselle

Testamenttilahjoituksilla on suuri merkitys Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen toiminnan jatkuvuuden turvaamisessa. Testamentissasi voit ohjata Kymenlaakson Syöpäyhdistykselle koko omaisuutesi tai osuuden siitä. Testamenttituotot käytämme syöpää sairastavien ja heidän läheistensä tukemiseen ja terveyden edistämiseen Kymenlaakson alueella. Meille testamentatessa tulee saajana lukea Kymenlaakson Syöpäyhdistys.

Yleishyödyllisenä yhteisönä Kymenlaakson Syöpäyhdistys ei maksaa testamenttilahjoituksesta veroa, joten koko lahjoitussummalla voidaan tukea toimintaamme.

Annamme mielellämme lisätietoja. Voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse puh. 05 2296 240 tai sähköpostitse toimisto@kymsy.fi