Yhteystiedot

Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen henkilökunta koostuu hoitamisen ammattilaisista. Henkilökohtainen sairaanhoitajan neuvonta-aika tulee varata etukäteen. Ajanvaraus tapahtuu Kotkan toimipisteen kautta, jossa puhelimeen vastaa useimmiten palvelusihteeri.

Hoitajille voi soittaa myös suoraan tai lähettää sähköpostia. Työajan ulkopuolella saapuneisiin yhteydenottoihin vastaamme muutamassa päivässä.

Toimipaikat

Yhdistyksen päätoimipaikka sijaitsee Kotkassa. Toimisto on avoinna arkipäivisin ja yhdistyksen koko puhelinliikenne ohjautuu Kotkaan. Kouvolan neuvonta-asema on avoinna ajanvarauksella. Mikäli et tavoita meitä puhelimella, voit lähettää sähköpostia. Otamme yhteyttä sinuun.

Hallitus

Yhdistyksen hallituksen muodostavat puheenjohtaja ja seitsemän jäsentä sekä varajäsenet. Hallitus kokoontuu kaksi kertaa vuodessa. Hallituksen nimeämä kolmehenkinen työvaliokunta kokoontuu noin 6 kertaa vuodessa.

Avustukset

Kymenlaakson Syöpäyhdistys tukee avustuksin syöpään sairastuneiden lasten perheitä sekä maksaa jäsenilleen hoitopäiväkorvausta sairaalapäivistä, jotka johtuvat syöpäsairaudesta.
Uima-asun käyttöoikeusmerkin annamme sitä tarvitseville neuvontakäynnin yhteydessä.
Meiltä saat tietoa myös Syöpäjärjestöjen avustusmahdollisuuksista.