Jäsenedut

Yhdistyksen voima on sen jäsenissä, jotka omalla panoksellaan ja aktiivisuudellaan luovat perustan järjestön toiminnalle. Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen jäsenetuna saat Syöpä-Cancer lehden ja olet oikeutettu hoitopäiväkorvaukseen. Syöpäjärjestöille on neuvoteltu valtakunnallisia jäsenetuja. Voit myös osallistua paikallisosastojen järjestämiin virkistystapahtumiin.

Jäsenenä saat:

Syöpä-Cancer -lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa luotettavaa ja kiinnostavaa tietoa syövästä ja koskettavia tarinoita sairastuneista.

Hoitopäiväkorvauksen, 2 euroa/päivä. Hoitopäiväkorvausta maksetaan heti jäseneksi liittymisen jälkeen henkilölle, joka on ollut syöpäsairauden vuoksi sairaalan vuodeosastohoidossa. Hoitopäiväkorvaus maksetaan  sairaalan  sosiaalityöntekijän  todistuksen perusteella.  Korvausta ei makseta yli 6 kuukautta vanhoista maksuista. Pitkäaikaishoitopäätöksen jälkeen ei hoitopäiväkorvausta makseta .

Potilaskerhomme  tarjoavat monipuolista  virkistystoimintaa.  Tutustu potilaskerhojen toimintaan  täällä.

Greenstar hotellit: alennus on 13 %  edullisimmasta päivän huonehinnasta. Hotelleja Joensuussa , Jyväskylässä, Lahdessa, Vaasassa ja Oulussa.

Hotelli Pikku Syöte: alennus on 8% normaalihintaisista majoitushinnoista, näyttämällä jäsenkortin sisäänkirjautumisen yhteydessä.

EasyFit: Aloitusmaksu 0 € (norm. 29,90€) ONLINE -asiakkuus -50% eli 7,45 €/kk (ovh. 14,90 €/kk) BASIC -asiakkuus 34,90€/kk tai PLUS-asiakkuus 44,90 €/kk. Asiakkuus voidaan tehdä suoraan EasyFitin verkkokaupassa (easyfitshop.fi) alennuskoodilla.

LadyLine: Aloitusmaksu 0€ (norm. 29€ – 49€). Kuukausimaksut normaalihintaisia halutun asiakkuuden mukaisesti. Ennen päätöstä saat tutustua palveluihimme ilmaiseksi viikon ajan tilaamalla treenipassin. Asiakkuus voidaan tehdä suoraan LadyLinen verkkokaupassa (ladyline.fi) alennuskoodilla.

Viking Line: Vapaa-ajan risteilyistä kaudesta ja reitistä riippuen jopa 30-50% päivän hinnasta, tuotetunnus FPKRY. Lisäksi alennuksia reittimatkoista tuotetunnuksella FPREIT. Kaikki edut löytyvät osoitteesta www.vikingline.fi/edut/syopajarjestot

BookBeat: Uusille liittyville asiakkaille 45 päivän ilmainen kokeilu. Jäsenetu on voimassa kaikille uusille BookBeat -käyttäjille ja kokeilujakson aikana saa kuunnella ja lukea yhteensä 30 tuntia. Edun jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti valitun paketin mukaisesti (alkaen 9,99 €/kk). BookBeatilla ei ole sitovaa määräaikaa, eli voit katkaista tilauksen milloin tahansa.

Käyttöoikeusranneke: Ranneke oikeuttaa pitämään uima-asua yllä uimahallin sauna- ja pesutiloissa.

Vessapassi: Vessapassi -kortti helpottaa eri sairauksia sairastavien pääsyä vessaan julkisilla paikoilla. Lisää tietoa vessapassista https://ibd.fi/viestinta/vessapassi/

Kysy toimistostamme lisää jäsenasioista, jäseneduistamme ja hoitopäiväkorvauksista.