Jäsenedut

Yhdistyksen voima on sen jäsenissä, jotka omalla panoksellaan ja aktiivisuudellaan luovat perustan järjestön toiminnalle. Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen jäsenetuna saat Syöpä-Cancer lehden ja olet oikeutettu hoitopäiväkorvaukseen. Voit myös osallistua paikallisosastojen järjestämiin virkistystapahtumiin.

Jäsenenä saat:

Syöpä-Cancer -lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa luotettavaa ja kiinnostavaa tietoa syövästä ja koskettavia tarinoita sairastuneista.

Hoitopäiväkorvauksen, 2 euroa/päivä. Hoitopäiväkorvausta maksetaan heti jäseneksi liittymisen jälkeen henkilölle, joka on ollut syöpäsairauden vuoksi sairaalan vuodeosastohoidossa. Hoitopäiväkorvaus maksetaan  sairaalan  sosiaalityöntekijän  todistuksen perusteella.  Korvausta ei makseta yli 6 kuukautta vanhoista maksuista. Pitkäaikaishoitopäätöksen jälkeen ei hoitopäiväkorvausta makseta .

Potilaskerhomme  tarjoavat monipuolista  virkistystoimintaa.  Tutustu potilaskerhojen toimintaan  täällä.

Kysy toimistostamme lisää jäsenasioista ja hoitopäiväkorvuksista.

20160803_154627