Testamenttilahjoitus

Testamenttilahjoitukset ovat mahdollistaneet Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen toiminnan kehittämisen, ja niillä on edelleen suuri merkitys maakunnallisen syöpätyön jatkuvuuden turvaamisessa. Jos harkitset testamentin tekoa, ota yhteyttä lakimieheen, joka laatii sen toiveittesi mukaan.

Lahjoittaminen alueelliselle  Syöpäyhdistykselle

Testamentin voit osoittaa yleisesti Kymenlaakson Syöpäyhdistykselle tai kohdentaa tiettyyn tarkoitukseen, kuten syöpäpotilaiden tai heidän läheistensä tukemiseen, syöpäneuvontaan tai vaikkapa saattohoidon tukeen Kymenlaakson alueella.

Yleishyödyllisenä yhteisönä Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen ei tarvitse maksaa testamenttilahjoituksesta veroa, joten koko lahjoitussummalla voidaan tukea toimintaamme.

Annamme mielellämme lisätietoja. Voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse puh. 05 2296 240 tai sähköpostitse toimisto@kymsy.fi

Lahjoittaminen syöpätutkimukseen

Mikäli haluat tukea  syöpätutkimusta, tulee lahjoitus osoittaa Syöpäsäätiölle. Lue  lisää  lahjoittamisesta täältä.