Iitin osasto

Yhteyshenkilö Aila Pietilä puh. 040 5542047 ailaa.pietila@gmail.com Varahenkilö Anneli Vilkki puh. 040 0264340 anneli.vilkki@gmail.com

Iitin potilaskerho kokoontuu jokaisen kuukauden 3. torstai klo 17.00 Kausalan kirjaston kokoushuoneessa Kirmossa. Kaikista tapahtumista ilmoitetaan Iitinseudun Seurapalstalla ja osaston kokouksissa sekä tiedotteissa.

OHJELMA V. 2018

To 18.1. Vuosikokous

To 15.2. Osaston kokoontuminen Kirmossa, vierailijana Anu Purho/tuote-esittelyä

To 15.3. Osaston kokoontuminen Kirmossa, vierailijana apteekkari Päivi Wiberg

To 19.4. Osaston kokoontuminen Kirmossa, vierailijana lääkäri Eeva Saarelma

To 17.5. Osaston kevätretki jäsenille Porvooseen. Kokopäiväretki. Lähtö Kausalan torin laidasta klo 8:45 ja paluu Kausalaan n. klo 18:15. Osasto maksaa kokonaisuudessaan retken kustannukset. Ilmoittautumiset Ailalle viimeistään to 19.4.18. Ilmoita samalla mahdollisesta erikoisruokavaliostasi.

Ma-to 25.-28.6. Kesäkahvilavuoro, johon toivomme kaikkien kykenevien osallistumista jollakin tavoin – joko työhön tai mm. myytävien leivonnaisten tekoon talkoohengessä! Yhdessä tienataan – yhdessä tuhlataan! Kesäkahvilatoiminnan vastuuhenkilö on Anneli Vilkki, joten käänny hänen puoleensa kesäkahvilaa koskevissa asioissa.

Ke 4.7. Teatteriretki Heinolaan klo 14 näytös ”Kunnon komedia”. Lähtö Kausalan torin laidasta klo 12:15. Sitovat ilmoittautumiset 25.3.18 mennessä Ailalle. Myös ei-jäsenet mukaan. Retken hinta jäseniltä 30 € ja ei-jäseniltä 40 € sisältäen teatterilipun, väliaikatarjoilun ja matkan. (Retki on tällä hetkellä täynnä.)

Ke 8.8.  Yhdistyksen virkistyspäivä Ravilinnassa ke 8.8.2018 klo 11:00 alkaen. Ohjelmassa mm. Juhlapuhe valtiopäiväneuvos Mikko Pesälä, Sotilaspoikakillan kuoron vahvistettu kvartetti, musisointia Heikki ja Matti, kansantanssiryhmä Kasareikka, lounas. Lounaan jälkeen Iitin kirkonkylä. Ilmoittautumiset Ailalle 12.6. mennessä puh. 040 5542047. Osasto maksaa jäsentensä osallistumiset, joka on 25 €/hlö.

Elo-syysk. Iitin srk:n yhdistyksille järjestämä virkistyspäivä Heinlahdessa??

To 20.9. Osaston kokoontuminen Kirmossa tai retkellä jonnekin. Ehdotuksia otetaan vastaan.

Lokakuussa Roosa-nauhamyynti

To 18.10. Osaston kokoontuminen Kirmossa. Muistihoitaja Sari Sutela Päivät-Hämeen Muistiyhdistyksestä.

To 15.11. Osaston kokoontuminen Kirmossa. Ohjelma avoin.

20.12.  Osaston Joululounas, paikka avoin – ehdotuksia otetaan vastaan.

Joulukuussa  Joulumarkkinat Ravilinnassa