Iitin osasto

Yhteyshenkilö Mervi Kaartoaho Puh. 0405635039 mervi.kaartoaho@gmail.com Varahenkilö Maija Helminen Puh. 0503472169

Iitin potilaskerho kokoontuu jokaisen kuukauden 3. torstai klo 16.00 Kausalan kirjaston kokoushuoneessa Kirmossa. Kaikista tapahtumista ilmoitetaan Iitinseudun Seurapalstalla ja osaston kokouksissa sekä tiedotteissa. Nähtävissä myös: www.kymenlaaksonsyopayhdistys.fi/Paikallisosastot.

OSASTON OHJELMA kevät 2024

15.2. Hanna Nohynek (Thl-lääkäri) luennoi aiheesta rokotukset, niiden hyödyt ja haitat sekä miten syöpähoidot vaikuttaa rokotuksiin. Paikkana Ravilinna.

21.3. Virpi Järvenpää (senioriohjaaja) luennoimassa kunnan hallituksen tiloissa.

18.4. Minna Tani (neuvontahoitaja, Kymenlaakson Syöpäyhdistys) Tunnekortit, kunnan hallituksen tiloissa.