Iitin osasto

Yhteyshenkilö Mervi Kaartoaho puh. 0405635039 mervi.kaartoaho@gmail.com Varahenkilö Anneli Vilkki puh. 040 0264340 anneli.vilkki@gmail.com

Iitin potilaskerho kokoontuu jokaisen kuukauden 3. torstai klo 17.00 Kausalan kirjaston kokoushuoneessa Kirmossa. Kaikista tapahtumista ilmoitetaan Iitinseudun Seurapalstalla ja osaston kokouksissa sekä tiedotteissa. Nähtävissä myös: www.kymenlaaksonsyopayhdistys.fi/Paikallisosastot.

OSASTON OHJELMAT 2020

To 20.2.  Osaston kokoontuminen Kirmossa. Ailan johdolla käydään läpi kevään ohjelmat, kesäkahvila-asiaa ja kevätretkestä puhutaan myös, Mervi Kaartoaho esittäytyy

To 19.3.   Kymenlaakson syöpäyhdistyksestä sh Minna Tani tulee luennoimaan parisuhde-  ja syöpäasiasta

To 16.4   Anniko ry:stä Outi Laine tulee kertomaan virtsan- ja ulosteen karkailusta syöpähoitojen jälkeen

Ma 11.5  – to 14.5  Kesäkahvila

To 28.5     Kevätretki

Olimme tällä joukolla su 10.11. avustamassa Jumalanpalveluksessa Iitin kirkossa. Seppo Lindgren : Ristin kanto, Laila Savolainen ja Anneli Vilkki: kolehdin kerääjät, Aila Pietilä: Päivän lukukappaleiden luku, Eija Taavila: Pyhän kirjan kanto kulkueessa, Sinikka Koskensyrjä ja Pirjo Pulkkinen kynttilöiden kantajat kulkueessa.
Jumalanpalveluksen jälkeen kirkkoväelle tarjottiin kahvit Iitin osaston toimesta. Kahvituksesta huolehtivat Eila Orpana ja Sirpa Niemelä. Mm. Britakakun oli valmistanut Liisa Järvi.