Iitin osasto

Puheenjohtaja ja sihteeri Pirjo Paloranta puh. 040 550 8366

iittipalkitut

Iitin potilaskerho kokoontuu jokaisen kuukauden   3.   torstai  klo  17.00  Kausalan kirjaston kokoushuoneessa.  Potilaskerhon tapahtumista ilmoitetaan Syöpäjärjestöjen tapahtumakalenterissa    ja  Iitin seudun  seurapalstalla.

OHJELMA V. 2017

To 19.1. Kirjastonhoitaja Hanna Huovinen esittelee kirjaston palveluja

To 16.2. Osaston vuosikokous klo 17

To 16.3. Fysioterapeutti Tuija Tuomainen kertoo, miten selkää voi rentouttaa kotikonstein

To 20.4. Sairaanhoitaja Minna Tani kertoo syöpäyhdistyksen tukihenkilötoiminnasta

To 18.5. Kevätretki Lappeenrantaan. Kahvi ja suolainen piirakka kahvila Majurskassa, mahdollisuus ostoksiin käsityömyymälä Tyykissä. Opastettu kiertoajelu, jonka jälkeen lounas Kehruuhuoneella. Kotimatkalla kahvit Taavetissa Satun makiat-leipomossa, jossa myös ostosmahdollisuus. Ilmoittaudu Pirjolle 10.5. mennessä p. 0405508366.

Ma-to 26.-29.6. Kesäkahvilavuoro. Vastuuhenkilö Anneli Vilkki p. 0400264340. Kahvilassa tarvitaan työntekijöitä, leivonnaisia ja arpajaisvoittoja.

Ke 5.7. Teatteriretki Heinolaan, Vadelmavenepakolainen-näytelmä. Hinta jäsenelle 30 € muille 40 €. Sisältää väliaikatarjoilun. Ilmoittaudu Ailalle p. 0405542047.

Pe 11.8. Haminan osaston järjestämä kesätapahtuma. Markkinat, linnoituksen vanhat pihat ja lounas Bastionissa. Yhdistys järjestää bussikuljetuksen. Matka ja lounas hinta 25 €. Ilmoittaudu Pirjolle 20.6. mennessä p. 0405508366.

Elokuussa diakonian järjestämä yhdistysten virkistyspäivä Heinlahdessa.

To 14.9. Rovastikunnallinen virkistyspäivä Valkealassa. Ilmoittaudu 30.8. mennessä Pirjolle p. 040 5508366. Kimppakyydit.

To 21.9. Kokoonnumme Kymenlaakson Marttojen opetuskeittiössä Kouvolassa. Valmistamme lounaan kotitalousasiantuntija Sari Kokkalan opastuksella. Tilaisuus ruokailuineen kestää noin kolme tuntia. Opetus ja lounas ovat ilmaisia, kurssi kuuluu Vireästi Kaakossa-hankkeeseen, jonka kohderyhmä on yli 60-vuotiaat. Menemme kimppakyydeillä. Ota mukaan sisäjalkineet. Ilmoittaudu Pirjolle viimeistään 15.9. p. 0405508366

Ti 3.10. Roosa-nauhamyynti Kausalan markkinat ja K-market. Ilmoittaudu myyjäksi Pirjolle.

To 19.10. Ohjelma avoin

To 16.11. Ohjelma avoin

To 14.12. Joululounas

La 16.12. Joulumarkkinat Ravilinnassa

HUOM! Jos et voi osallistua matkalle, peru ajoissa. Osasto veloittaa perumatta jääneet retket ja ruokailut.