Pullokuittilahjoitukset

Voit tukea yhdistyksemme toimintaa lahjoittamalla panttilaput pullopalautuksistasi. Keräyslaatikkoja on yhteensä 6 kappaletta ja ne sijaitsevat Kotkassa, Kouvolassa, Haminassa ja Inkeroisissa. Lahjoituksina saadut varat käytetään syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä vertaistuki- ja virkistystoimintaan sekä potilaskerhojen ja saattohoidontukihenkilöverkoston ylläpitoon ja toiminnan tukemiseen Kymenlaakson alueella.

Pullokuitit  voi  lahjoittaa  Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen keräykseen seuraavissa kaupoissa:

Rahankeräyslupa  nro: RA/2020/666, päätös toimeenpanosta 4.6.2020,  Luvan  myöntäjä:  Poliisihallitus

pullolaatikko

• S-market,  Hamina
  • S- market,  Inkeroinen
  • Prisma,  Kouvola
  • S-market,  Pasaati
  • Citymarket, Kotka Jumalniemi
  • K- market Mussalo, Kotka

Kiitos lahjoittajille !

Keräämme varoja toimintamme rahoittamiseksi ja vastaamme siitä, että keräyksen tuotto käytetään lyhentämättömänä ilmoitettuun tarkoitukseen. Keräyskulut ovat pienet ja ne syntyvät pienistä materiaalihankinnoista ja somemarkkinoinnista. Keräystä varten ei ole palkattu lisätyövoimaa.