Hamina: KymSy mukana Seniorimessuilla

Lisätietoa tapahtumasta

🗓️Seniorimessut – Turvallista elämää kaiken ikää -teemalla järjestetään ensi viikon torstaina 18.4.2024, klo 13-16 Haminan Simeon-salissa
🎤 Ohjelma:
klo 13:00 ovet avautuvat yleisölle
klo 13:15 avajaispuhe, Mia Hämäläinen elinvoimajohtaja
klo 13:30 huijausinfo, Jaana Savolainen Kuluttajaliitto
klo 13:55 liikenneturvallisuus, Tarja Korhonen Liikenneturva
klo 14:20 kahvitarjoilu & messuihin tutustuminen
klo 15:00 Kaakkois-Suomen poliisilaitoksen puheenvuoro
klo 15:20 yhteislaulut ja arpajaiset
⭐️ Tilaisuudessa on mahdollisuus tutustua esittelijöiden pisteisiin, osallistua arvontaan, vastata turvallisuutta koskevaan kyselyyn, nauttia kahvit hyvässä seurassa ja olla kuulemassa erilaisia turvallisuuteen liittyviä puheenvuoroja.
🤝 Järjestelyissä mukana ovat:
Haminan kaupunki, Haminan seurakunta, Kumppanuustalo Hilma, Ekami, Kymenlaakson hyvinvointialue, Kaatumisseula, Sotilaskoti, Haminan Uusi Apteekki, Haminan Keskus-Apteekki, Liikenneturva, Kaakkois-Suomen poliisi, Vanhustyön keskusliitto, Kymenlaakson syöpäyhdistys, Kymenlaakson Kylät, Leader Sepra, Kuluttajaliitto, Kaakkois-Suomen Martat ja Haminan vanhusneuvosto.