Iloa ja virkistystä luovuudesta – taideterapeuttinen työskentelyryhmä Kotkassa

Lisätietoa tapahtumasta

Taideterapeuttinen työskentelyryhmä kokoontuu loka-marraskuussa kaikkiaan viisi kertaa. Voit osallistua joko kaikkiin kokoontumiskertoihin tai vaikka vaan yhteen. Ryhmästä eniten irti saa osallistumalla kaikille kerroille, jos vaan mahdollista. Ryhmä on osallistujille maksuton.

Ryhmä tapaa torstaisin 28.10., 4.11., 11.11., 18.11. ja 25.11. klo 16.30. – 19.30. Kotkassa Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen toimistolla, osoitteessa Kotkankatu 16 B 3 krs.

Jokaisella kokoontumiskerralla on oma aiheensa:

28.10. Mielenmaisema -maalaaminen, kollaasi

4.11. Oma puu -liidut -tekstiili, kirjoittaminen

11.11. Värejä ja muotoja -muuttuva kuva

18.11. Voimaeläin -maalaaminen, kirjoittaminen, savityö

25.11. Hyvän olon mandala -paperi ja liisteri

Ryhmän vetäjänä toimii taideterapeuttinen ohjaaja Terhi Lehtinen, mukana tapaamisissa myös Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen neuvontahoitaja.

Kokoontumiskertaan sisältyy virittäytyminen työskentelyyn (mm. pieni aisti- tai hengitysharjoitus), taidetyöskentely sekä töiden esittely ja jakaminen.

Ryhmään mahtuu enintään kahdeksan henkilöä, joten ilmoittauduthan pian mukaan, viimeistään kuitenkin ryhmän kokoontumista edeltävänä päivänä joko puhelimitse 05 2296 240 tai toimisto@kymsy.fi.