KOTKASSA IHANA MINÄ! -kurssi naisille

Lisätietoa tapahtumasta

Tervetuloa mukaan 14.3 – 25.5.2023 Kotkassa järjestettävälle IHANA MINÄ! – kurssille.
Kurssi sisältää viisi iltatapaamista Kotkassa, paikkana Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen toimisto (Kotkankatu 16), Liikuntakeskus Savotta, Joogasali Bergholm sekä Merikeskus Vellamo.

Kurssin ajatuksena on herätellä omia voimavaroja ja hyvinvointia vertaistuen, voimauttavan taidetyöskentelyn ja rentouttavan joogan kautta. Kurssilla pohditaan omia jaksamisen avaimia ja kokonaisvaltaista hyvinvointia seksuaaliterapeutin johdolla. Kurssin rahoittaa STEA ja se on osallistujille maksuton, vain matkakulut kurssilaiset maksavat itse.

Kurssilla on mukana Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen neuvontahoitaja Jaana Kolin. Lisätietoja ja hakemuksia saa Jaanalta jaana.kolin@kymsy.fi tai  p. 0440 655 483. Kurssille mahtuu 12 naista ja hakuaika päättyy 17.2.2023.