Tule meille töihin- Palvelusihteerin toistaiseksi voimassa oleva työtehtävä, Kotka

Nykyisen toimistosihteerin siirtyessä eläkkeelle , etsimme uutta

PALVELUSIHTEERIÄ

Työtehtävä sisältää mm. toimistotyötä, taloushallintoa, viestintää sekä asiakaspalvelua puhelimitse, sähköisesti ja kasvotusten. Palvelusihteeri huolehtii myös jäsenrekisteristä ja osallistuu yhdistyksen ryhmä- ja virkistystoiminnan järjestelyihin.

Arvostamme oma-aloitteista, kehitysmyönteistä ja joustavaa työotetta. Tehtävässä tarvitaan tarkkuutta, hyviä vuorovaikutustaitoja sekä tietoteknisiä valmiuksia, mm. Office 365 ohjelmiston, kuvankäsittelyohjelmien ja Some-viestinnän hyvää hallintaa.

Tehtävään valittavalta edellytetään soveltuvaa ammattikorkeakoulu tutkintoa tai vastaavaa aiempaa tutkintoa sekä tehtävään soveltuvaa työkokemusta. Työkokemus sosiaali- ja terveysalalta katsotaan eduksi.

Työsuhteessa noudatetaan koeaikaa. Palkkaus määräytyy Terveyspalvelualan työehtosopimuksen mukaisesti. Kymenlaakson Syöpäyhdistys on savuton työpaikka

Lisätiedot ja sähköiset hakemukset ansioluetteloineen 24.1.2021 klo 16.00 mennessä toiminnanjohtaja Riitta Korhonen, riitta.korhonen@kymsy.fi, p.0440 765 087.

Haastatteluun kutsuttavilta pyydämme tutkinto- ja muut tehtävän kannalta olennaiset todistukset