Haemme toiminnanjohtajaa

Nykyinen toiminnanjohtaja jättää työelämän keväällä, joten haemme hänelle seuraajaa.

Odotamme hakijalta soveltuvaa korkeakoulututkintoa, sekä innostunutta ja kehitysmyönteistä työotetta. Tehtävässä tarvitaan hyviä vuorovaikutus-, viestintä- ja tietotekniikkataitoja.

Talous-ja henkilöstöhallinnon tuntemus on välttämätöntä. Kokemus sosiaali- ja terveysalalta sekä järjestötyöstä ja Stea-rahoitteisesta toiminnasta katsotaan eduksi.

Tehtävänkuvaan kuuluu mm.

• yhdistyksen taloudesta huolehtiminen ja varainhankinta
• palveluiden ja jäsentoiminnan johtaminen
• toiminnan sisällön kehittäminen yhdessä henkilökunnan kanssa
• henkilöstön johtaminen

Noudatamme Terveyspalvelualan työehtosopimusta. Tehtävä täytetään sopimuksen mukaan huhtikuussa 2022 ja koeaika on 6kk. Olemme savuton työpaikka.

Tiedustelut sekä hakemus ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen lähetetään sähköpostitse 18.12.2021 klo 16 mennessä riitta.korhonen@kymsy.fi

Lisätietoja:
Toiminnanjohtaja Riitta Korhonen p.0440 765 087 ja yhdistyksen kotisivuilta