Hei sinä 15-17 -vuotias nuori, tule meille kesätöihin!

Hei sinä 15-17 -vuotias nuori, tule meille kesätöihin neuvontahoitajamme Minnan avuksi!

Tarjoamme mielenkiintoisen kesätyön Kymenlaakson Syöpäyhdistyksessä Kouvolassa kahdeksi viikoksi (viikot 28 ja 29).

Kesäduuni OP:n piikkiin kampanjassa yhdistys työllistää nuoren ja OP maksaa yhdistykselle nuoren 2 viikon palkan. Lue lisää kampanjasta https://www.op.fi/kesaduuniopnpiikkiin

Kesäapulaisen tehtäviä Kymenlaakson Syöpäyhdistyksessä; avointen ovien päivän ja Puistopeli-päivän järjestäminen Kouvolan neuvonta-asemalla yhdistyksen sairaanhoitajan apuna, valokuvaaminen tuleviin some-postauksiin, toimiston siivous ja järjestely, pinssien teko. Mahdollisia muita tehtäviä tarpeen mukaan. Apulaisen työpäivät ovat 6 h pituisia. Hyvät vuorovaikutustaidot on ihmisten kanssa tehtävässä työssä tärkeitä. Reipas toimeen tarttuva asenne on plussaa.

Haethan paikkaa pian ja viimeistään 14.4. klo 23.59 mennessä.

Hakuohjeet:

Tee vapaamuotoinen hakemus, jossa sinun kannattaa kertoa mm. seuraavat tiedot:

• henkilötiedot ja yhteystiedot; nimi, syntymäaika, osoite, puhelin, sähköposti
  • mitä paikkaa haet ja miksi juuri sinut tulisi valita
  • koulu tai opiskelupaikka, kielitaito
  • aiempi työkokemus, työnantajat

Hakemuksessa on lisäksi hyvä kertoa lyhyesti itsestä ja avata myös, millaisen työntekijän sinusta saisimme.

Lähetä hakemuksesi osoitteeseen kirsti.vaananen@kymsy.fi

Lisätietoja saat toimisto@kymsy.fi tai 05 2296 240.

Toivotamme sinulle menestystä työnhakuun!