Koronavirus vaikuttaa Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen toimintaan

Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen tapahtumat ja kokoontumiset on tällä hetkellä tauolla Korona-virus pandemian vuoksi.
Kasvokkain tapahtuvaa kurssi-, vapaaehtois- ja tukihenkilötoimintaa, eikä luentotilaisuuksia järjestetä toistaiseksi lainkaan. Myös Syöpäjärjestöjen vapaaehtoiset sekä potilaskerhot noudattavat ohjeistusta.

Yhdistyksen henkilökunta on siirtynyt pääasiassa etätyöhön, ja heidät tavoittaa toistaiseksi pääasiassa puhelimitse tai sähköpostilla. Neuvontahoitajalta voi varata tapaamisajan puh.05-2296 240. Tapaamiset toteutetaan toistaiseksi videopuheluina tai perinteisenä puhelin neuvontana. Rintaproteesit sovitamme uusille rintaleikatuille edelleen, noudattaen tarkasti hygieniaohjeistuksia.

Syöpäjärjestöjen valtakunnallinen neuvontapalvelu Syöpäjärjestöjen valtakunnallinen neuvontapalvelu Syöpäjärjestöjen valtakunnallinen neuvontapalvelu tarjoaa tietoa ja tukea sairastuneille ja läheisille puhelimitse, sähköpostitse tai chatissä.

Seuraamme viranomaisten ohjeistuksia ja tiedotamme lisää, kun olosuhteet olennaisesti muuttuvat. t.
Ajankohtaisin tieto Suomessa löytyy Terveyden- ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) sivustolta:(THL) sivustolta:(THL) sivustolta: