Kouvola 28.9. klo 18.00 Maukka, Väykkä ja suuri seikkailu -lastennäytelmä

Kutsu koeyleisöön syöpälapsille perheineen- Maukka, Väykkä ja suuri seikkailu -lastennäytelmä, Kouvolan Teatteri, suuri näyttämö
Pe 28.9. klo 18, kesto n. 1 h 40 min (sis. väliajan), ikäsuos. yli 4 v.

Koko perheen näytelmä puhkuu hyvää mieltä, tanssia ja laulua. Koe riemastuttavien ystävysten seikkailu teatterissa! On aivan tavallisen tylsä päivä. Maukka janoaa seikkailua, joka voisi alkaa ihan pienesti, paisua, rönsytäja vaikka räjähtää! Mutta mitään ei tapahdu, kunnes… Timo Parvelan suosittuihin kirjoihin perustuvan näytelmän on dramatisoinut Johanna Sorjonen, joka myös ohjaa esityksen. Rooleissa Nina Petelius-Lehto, Panu Poutanen, Emma-Sofia Hautala, Petteri Hautala,Veli-Matti Karén, Rebecca Viitala, Tiina Winter ja Satu Taalikainen. Lue lisää: www.kouvolanteatteri.fi/fi/ohjelma/maukka-vaykka-ja-suuri-seikkailu

Koeyleisötilaisuus on vapaamuotoinen ja maksuton teatteri-ilta, jonka tarjoamme vain valitulle yleisöryhmälle. Näytökseen on hyvä saapua n. 15 min ennen sen alkua. Aulassa on itsepalvelu ja ravintola palvelee väliajalla. Esitykseen ei ole lippuja, ja voitte vapaasti valita paikat katsomosta. Esitykseen ei ole tulossa muuta yleisöä ja se toteutetaan hygieniatoiveenne huomioiden

Ilmoittauduthan muukaan 26.9.klo 16.00 mennessä makelinhenna@gmail.com tai toimisto@kymsy.fi tai puh 05-2296240 Kymenlaakson Syöpäyhdistys.