Lahjoita pieni pala jaksamista – suklaalevykeräys 2.12.2019 saakka

Haluaisitko tukea syöpään sairastunutta pienellä joulutervehdyksellä? Yhdistyksemme vapaaehtoiset järjestävät keräyksen, johon voi osallistua lahjoittamalla suklaalevyn alla mainittuihin keräyspisteísiin 2.12. mennessä. Suklaat lahjoitetaan 5.12. Kymenlaakson Keskussairaalan syöpäsairauksien hoitokeskuksiin jaettavaksi sairaalassa ennen joulua asioiville Syöpäpoliklinikan asiakkaille. Kiitos tuestasi!

Kouvolassa levyjä voi toimittaa Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen neuvonta-asemalle, Salpausselänkatu 29 A 11 (myös postiluukku, jos hoitaja ei ole paikalla) ja Kotkassa yhdistyksen toimistolle, Kotkankatu 16 B 35. ( avoinna ma-to klo 9.00-15.30 ja pe klo 9.00-14.00 ajalla )

Vuosi sitten kahden upean vapaaehtoisen ideasta poiki todellinen hyvänmielenkampanja. Toimitimme 1300 lahjoitettua suklaalevyä Kotkaan syövänhoitoyksiköihin jaettavaksi potilaille ja heidän läheisilleen pienenä joulumuistamisena. Kampanja oli niin onnistunut, että toki teemme saman uudestaan.

NYT STARTTAA 2019 ”LAHJOITA PIENI PALA JAKSAMISTA”- SUKLAAKAMPANJA!
Halutessasi voit toimittaa suklaalevyn seuraaviin keräyspisteisiin viimeistään maanantaihin 2.12. mennessä.

KYMENLAAKSON SYÖPÄYHDISTYS, Salpausselänkatu 29A11 Kouvola (myös postilaatikko)
 TERVEYSTALO KOUVOLA, Kouvolankatu 20 Kouvola
 KUUSANKOSKEN YKKÖSAPTEEKKI, Kauppakatu 3 Kuusankoski
 VALKEALAN APTEEKKI, Kustaa III tie 3 Valkeala
 INKEROISTEN APTEEKKI, Päätie 22 Inkeroinen
 MYLLYKOSKEN APTEEKKI, Karjalantie 3 Myllykoski
 KAMPAAMO SALON KAISA MARIA, Sippolantie 15 Sippola
 RAVINTOLA KUJA-KOLLI, Kyminasemantie 10 A 5 Koria
 PARTURI-KAMPAAMO NIPSU, Vanhamaantie 9 Elimäki
KYMENLAAKSON SYÖPÄYHDISTYS, Kotkankatu 16 B 3krs Kotka (myös postilaatikko)
 PITKO CAFE, Keskuskatu 23 Kotka
 PARTURI-KAMPAAMO NINA HJELT, Katajatie 4 Kotka
 KATS CAFE, Vesivallinaukio 10 Karhula
 KUMPPANUUSTALO HILMA, Kadettikoulunkatu 3 Hamina
 HAMINAN KESKUSAPTEEKKI, Satamakatu 9 Hamina

Kampanjan päätyttyä kaikki levyt toimitetaan sairaalalle.

Lisätietoa KymSyltä p.05-2296240
www.kymenlaaksonsyopayhdistys.fi