Syöpälapsiperheille Action Park Kouvolan Prismassa 22.4. klo 10-11.45

Kymenlaakson syöpäyhdistys ja Action Park järjestävät yhdessä tapahtuman syöpälapsiperheille. Lämpimästi tervetuloa leikkimään ja tutustumaan kohtalotovereihin!
Action Park on sisäleikkipuisto Kouvolan Prismassa. Siellä voi liikkua ja peuhata koko perhe, eli myös isommille lapsille ja aikuisille on tekemistä. Lisätietoa paikasta saa osoitteesta www.tykkimaki.fi/actionpark.
Tapahtuma ei valitettavasti sovi lapsille, joilla on tiukka infektioeristys. Sisäleikkipuisto on samaa tilaa kuin Prisma, ja sisäänkäynti sinne on Prisman sisällä. Paikka siivotaan ennen meidän vierailuamme, mutta aivan kaikkia pintoja, kuten pallomeren palloja, ei voida pyyhkiä. Infektioriski siis on olemassa, vaikka se pyritään tietysti minimoimaan. Tilassa on oma WC, joka puhdistetaan meitä varten. Pujahdamme alta pois ennen kuin puisto avautuu muulle yleisölle kello 12.
Jos mietitte, voitteko osallistua, asiasta kannattaa jutella lääkärin kanssa. Kannattaa huomioida, että tapahtumaan saa tulla, vaikka hoidot olisivat jo ohi. Myös terveet sisarukset ovat tervetulleita. Tapahtumaan ei saa tulla sairaana tai infektiotoipilaana. Vajaan kahden tunnin ajan leikkipuisto on vain meidän käytössämme. Kymenlaaksolaisten perheiden lisäksi toivotamme lämpimästi tervetulleiksi perheitä myös muun muassa Lappeenrannasta ja Helsingistä.
Tapahtumapäivä on 2. pääsiäsimaanantai 22.4. Kellonaika on 10-11.45.
Vierailu maksaa 12 euroa per lapsi. Aikuiset pääsevät kuitenkin tavallisesta poiketen sisään ilmaiseksi.

Ilmoittaudu tapahtumaan 18.4. mennessä osoitteessa toimisto@kymsy.fi.